לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חוסר החלטיות משווע


מתישהו זה ייגמר אבל מה זה?

Avatarכינוי: 

בן: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013

כדורים


ירד לי התיאבון
גם החשק המיני
אף אחד לא רואה
החדר סגור
אני כבר שומע את הסכין
חותכת
קורעת
כואבת
מאהבת זעירה שלי
רק היא מוכנה 
רק איתה אפשר
להרגיש את הכאב 

נכתב על ידי , 26/12/2013 16:42  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום בהשפעה


סיגריה מים
מים סיגריה
לא בא לי לאכול
הכדור הזה משונה
אבל צריך
אז נאכל קצת
ואז ספורט 
בבית
רצתי 7
צריך יותר
אני בטטה
מקלחת
you make me wanna die

נכתב על ידי , 23/12/2013 17:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוסיקה באוויר


אז ככה
לא כתבתי מלא זמן
אני לא יודע מה להרגיש עם זה
אני לא יודע אם בזמן האחרון אני מרגיש בכלל
אבל זה לא מעניין
כי אני יודע לנגן גיטרה באוויר פשוט מדהים
כי לנגן עם השירים האלו זה פשוט חוויה
voodoo child
times like this
sultans of swing
make me wanna die
אבל רק באוזניות
אני צריך באמת עוד זוג
3 זה לא מספיק
לא במלא כסף
600 ככה
אבל גם זה לא מעניין
כי הגעגוע לסכין חזק מדי
אני כמעט מרגיש אותה 
חותכת בדמין
לא משאירה צלקת
מדוייק מדי
כמו ששיר נכנס לווריד
ככה גם הצריבה 
אפילו הגיטרה של הנדריקס
אפילו היא לא מספיק חזקה
לא יודע אם לצחוק או לבכות
אני חייב להפסיק עם זה
עדיף לעשן יותר מאשר לחתוך
טוב מחר מתחילים עם הכדורים
אני מפוחד
אבל חייב
ההורים דואגים
זה כמעט סרט דרמה
והנה האחיינים מגיעים
אסור שהם יראו
הם קטנים מדי
אני אוהב אותם יותר מדי
אפילו רק בשבילם
בטוח שלא בשביל עצמי
לפחות לא כרגע
נכתב על ידי , 19/12/2013 19:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

262
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לההוא עם האוזניות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ההוא עם האוזניות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)